المپیاد ورزشی سربازان زندان‌های کردستان با قهرمانی تیم زندان مرکزی سنندج به پایان رسید

سومین دوره المپیاد ورزشی سربازان زندانهای استان کردستان، گرامیداشت روز مقاومت ، ایثار و پیروزی، امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403 هم زمان با روز عرفه و در آستانه عید سعید قربان با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، سومین المپیاد ورزشی سربازان زندانهای استان کردستان با حضور سربازان وظیفه زندانهای تابعه استان در چهار رشته فوتسال، تنیس روی میز، دارت و فوتبال دستی به میزبانی کانون اصلاح و تربیت سنندج در سالن مجموعه ورزشی کانون در روزهای 26 و 27 خرداد ماه برگزار گردید.

در مراسم پایانی و اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان کردستان، فرمانده یگان حفاظت اداره کل و مسئولین و ورزشکاران شرکت کننده برگزار گردید، حسن صادقی رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندانهای استان و دبیر مسابقات ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقات در رشته های مختلف و استقبال خوب سربازان و ورزشکاران از زندانهای تابعه، از تلاشهای مدیرکل زندانهای استان و همکاران اداره کل و کانون اصلاح و تربیت در برگزاری موفق این رویداد تقدیر و تشکر کرد.

شهبازی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان نیز در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک عید سعید قربان ، عید بندگی مسلمین، سطح برگزاری المپیاد ورزشی سربازان را در این دوره بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ورزش یکی از راه‌های مؤثر در کاهش پیامدهای منفی سلامت روان در سربازان است و فعالیت های بدنی و ورزشی قطعا" موجب نشاط و افزایش کارایی سربازان خواهد بود .

در ادامه با اهدای کاپ قهرمانی ، حکم و لوح تقدیر و هدیه از برندگان در رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در پایان سومین المپیاد ورزشی سربازان زندانهای استان کردستان، در رشته فوتسال تیم های زندان مرکزی سنندج، کانون اصلاح و تربیت و زندان بیجار به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته تنیس روی میز نیز زندان مرکزی اول و زندان های بانه و قروه ، دوم و سوم شدند.
همچنین در رشته فوتبال دستی، به ترتیب زندان مرکزی ، زندان بانه و زندان بیجار و در رشته دارت تیم های زندان بیجار ، زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت اول تا سوم شدند.
🔷 در پایان مسابقات تیم زندان قروه برنده کاپ اخلاق شد و دروازه بان تیم فوتسال زندان مرکزی سنندج به عنوان بهترین دروازه بان و مهاجم تیم فوتسال بیجار نیز به عنوان گلزن برتر مسابقات انتخاب شدند

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha